امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین
امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین

خیلی خیلی خوشگله


omidvaran.org

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا 1 آبان 1390 ساعت 07:00 ب.ظ http://afkareman.blogsky.com/

سلام خواهر .
خیلی ممنون که جواب دادید.
وبلاگ من هم مثل وبلاگ شما شایدم بدتر از وبلاگ شما بازدیدی نداره. من خودم چند بار بازدید کننده ها رو امتحان کردم یه بار یه وبلاگ عاشقانه ساختم روز اول دیدم 100 تا بازدید در روز داشت وقتی اسمم رو اسم یه خانم گذاشتم دیدم بازدید رسید به 200 نفر . این چیزا عادیه.
من همیشه معتقد بودم آدم نباید به خاطر منافعش حرف بزنه . آدم باید حرف حق بزنه حتی اگه به ضررش باشه این حرف حضرت علی (ع) هست. من توی سیاست هم طرفدار هیچ شخص خاصی نیستم و میگم باید طرفدار حق بود.
راستش وقتی گفتید که به سید بودن من حسودیتون میشه یه لحظه بهم برخورد . شاید برای این باشه که از بس دیدم عده ی در میان مردم دنبال اینن که با سید بودن خودشون اعتبار کسب کنند بدم میاد . من معتقدم سید بودن امتیاز نیست سید بودن افتخاره.
انشاالله موفق باشید.
بازم به ما سر بزنید و مطالب ما رو بخونید.
خدانگهدار.

فاطمه 3 آبان 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://rafigheshafigh.blogsky.com

سلام
با اجازتون من لینکتون کردم تا همیشه بهتون سر بزنم
اسم وبتون خیلی دلنشینه
موفق باشید

فاطمه 6 آبان 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://rafigheshafigh.blogsky.com

سلام
امام جواد(ع) فرمود: سه چیز، سبب رسیدن به رضوان خداى متعال مى باشد:

1 - نسبت به گناهان و خطاها، زیاد استغفار و اظهار ندامت کردن .

2 - اهل تواضع و فروتن بودن .

3 - صدقه و کارهاى خیر بسیار انجام دادن .
شهادت امام جداد رو بهتون تسلیت میگم
التماس دعای فرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد