امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین
امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین

ارزش گریه برای امام حسین علیه السلام


امام رضا علیه ‏السلام: إن بَکَیتَ عَلَى الحُسَینِ حَتّى تَصیرَ دُموعُکَ عَلى خدَّیکَ غَفَرَاللّه‏ُ لَکَ کُلَّ ذَنبٍ أذنَبتَهُ.



امام رضا علیه ‏السلام فرمود: اگر بر حسین بگریى، چندان که اشک‏هایت بر گونه ‏ات جارى شود، خداوند تمام گناهانت را مى‏ آمرزد.

اینجا گوشه ای از ایران است





 اینجا گوشه ای از ایران است


اینجا دل آسمان نیز گرفته است


میخواهد ببارد


رخت سیاه ماتم بر تن کرده و عاشقانه در انتظار اربابش به سوگ نشسته است


آری...


ای زمینیان


در آسمان نیز غلغله ای برپاست


فرشتگان و عرشیان سیاه پوش اند و ماتم دارند


دلشان بدجور گرفته و غمگین اند


ببار باران


دیر رسیدی


حسین را کشتند


قرزندانش را تشنه کشتند


ببار باران


دل رقیه کوچک گرفته است


دلش دستان مهربان بابا را میخواهد


نگاه پرمحبت عباس قهرمان را میخواهد


دلش ارامش میخواهد


ببار باران تا مرهم دل شکسته زینب شوی


ببار ... ببار ... ببار

عجب شبی بود...

عجب شبی بود...


شبی پر از اضطراب ، شبی پر از غصه و دلشکستن


حال عجیبی داشتم


حال بدی بود


تصویری دیدم که بیشتر دلم را لرزاند


دیدم اربابم را دور کرده اند یزیدیان دیو صفت


با خنده های زشتشان


با قدمهای شومشان


اربابم روی زمین بود


روی خاک نامهربان


ای وای حسینم را کشتند


جانم را عزیزم را آقایم را کشتند


و چه بیهوده می اندیشیدند که با کشتن عزیز زهرا ، همه خوبی های او را نیز می کشند


آنها نفهمیدند که او حسین است


حسین بالاتر از اندیشه آنها بود


دلم میخواست آنجا بودم


حسینم را به آغوش میگرفتم


زخمهایش را می بستم


جرعه آبی سرد و گوارا به گلوی تشنه اش میدادم...


ولی صد حیف من کجا و حسینم کجا


دیشب تصویری دیدم که حسینم را کشتند


ارباب جانم را

زیارت نیابتی حرم حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و حرم حضرت ابا الفضل العباس علیه السلام


زیارت نیابتی حرم حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و حرم حضرت ابا الفضل العباس علیه السلام



http://alkafeel.net/persian/zyara/search.php




قلبم...

قلب خسته ام


چشمان خیسم


خبر میدهند


خبر میدهند که باز تاسوعا شد


تاسوعایی که قلب را خنجر میزند


قلب را میفشارد


قلب شکسته ام


ارام باش


نمیتوانم اربابم را تنها بگذارم ، من بیشتر از این ها مدیونش هستم





رقیه جان ای شیرزن کوچکم




رقیه جان با آن همه ظلم و فساد چگونه ارام باشم

چگونه چشمانم را ببندم و نبینم که چگونه نور چشم بابا را اذیت کردن

کاش ان همه صبر و استقامتت را من نیز داشتم

کاش میتوانستم دستان کوچک ولی مهربانت را بگیرم و با تو هم صدا شوم

هم صدا شوم و سراغ بابای مهربان را بگیرم

کاش میتوانستم  با ناله های تو در خرابه های شام همراه شوم

رقیه جان ای شیرزن کوچکم

عزیز زهرا سلام



عزیز زهرا سلام.


آقای خوبم این روزها میگن دل قشنگتون میگیره


فدای اون مهربونیتون بشم. کاش میتونستم کمی از غصه هاتونو کم کنم.


کاش میشد برگه تاریخ به عقب برگرده و ...


به عقب برگرده ... اما اینبار بدون خون و خونریزی


بدون کشتن و تاراج کردن.


بدون اذیت فرزندان زهرای عزیز


کاش پر از خوبی بود


پر از مهربونی


کاش میتونستم حسینم رو از نزدیک ببینم


و این چقدر خوشحالم میکرد اگر میدونستم اربابم دیگه غصه رقیه کوچک را نمیخورن


وای خدایا... این روزها دل آقامون تنگه... خدایا عزیز دل زهرا را برامون نگه دار.



دلم میخواست



دلم میخواست در کربلا بودم


میخواستم آنجا باشم تا ایثار را از یاران پاکش یاد بگیرم.


ببینم عباس قهرمان چگونه عباس شد


انسان بودن را یاد بگیرم بدون بهانه بدون چشم داشت صادقانه ببخشم


صادقانه به اربابم عشق بورزم.



مرجان


ویژه نامه صوتی و تصویری محرم 92


ویژه نامه صوتی و تصویری محرم 92

فیلم و صوت مداحی های سال 91 و ماقبل

http://dl.aviny.com/Album/mazhabi/ahlbeit/abalfazl/kamel/22.jpg


http://aviny.com/





http://yadegari.womenhc.com/?p=69870&more=1&c=1&tb=1&pb=1