امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین
امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین

نور حسین علیه السلام در رحم مادر

نور وجود حسین علیه السلام در تمام عوامل عالم ذر ، اشباح ، سایه ها ، به هنگام تجسم یافتن بر درختی در بهشت ، به صورت گوشواره ای در گوش دخت والای پیامبر اکرم (ص) و بالاخره نور حسین علیه السلام  در مراحل گوناگون انتقال از طریق نیاکان پیامبر به صورت نورانیت ویژه ای در پیشانی آنان تجلی کرد و به تدریج از نسلی به نسل دیگر منتقل می شد .

تا این که در رحم وجود مقدس و مبارک حضرت انسیه فاطمه زهرا سلام الله علیها قرار گرفت که حضرت زهرا سلام الله علیها می فرماید :

هنگامی که حامل نور حسین علیه السلام بودم در شبهای تار نیاز به چراغ نداشتم چرا که به هر طرف روی می آوردم نور باران می گشت.

پیامبر اکرم (ص) به دخترش فاطمه سلام الله علیها فرمود : دخترم ! من در پیشانی تو ، درخشندگی و نور افشانی خاصی می نگرم و این نشانگر آن است که به زودی حجت خدا بر بندگانش را به دنیا خواهی آورد.

نور چهره فروزان حسین علیه السلام همانند ستون نوری بر آسمان تلالؤ داشت و خاک و خونی که بر چهره مقدسش نشسته بود ، نمی توانست مانع درخشش خورشید جهان افروزی شود که بر خاک تیره افتاده بود .

گفته اند : ( وقتی پیکر حضرتش به خون آغشته شده بود ) تا کنون هیچ شهید به خاک و خون آغشته ای به نورانیت چهره او ندیده ایم .(بحارالانوار-ج45-ص57)



http://www.molayemehraboon.blogfa.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد