امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین
امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین

کلام آخر




سلام به همه عزیزانی که از ابتدای شروع این وبلاگ با من همراه بودند.


نمیدونم چرا؟؟؟ اما امشب بد جور دلشوره دارم


بد جور دلتنگ شدم


باور کنید از تمام وجودم دارم اینو میگم


من مثل همه بلد نیستم که حرفای قشنگ بگم


فقط بلدم حرفای دلمو بنویسم


امشب هر لحظه که اخبار ، کربلا رو نشون میداد


بد جور حسادت میکردم


دونستین چرا؟؟


آخه همه کسانی رو که الان کربلا هستن امام حسین دوست داره


یعنی فقط من و امثال من بیچاره هستیم؟؟


یعنی یه ذره هم لیاقت ندارم؟؟

 

حتما ندارم


نمیدونم چی کار انجام بدم


نمیدونم


نمیدونم چی کار کنم تا دلم کمی آروم بشه


خیلی وقته دلم گرفته


از همه


از همه دنیا ، از همه آدما


از همه کسانی که به ظاهر دوستم هستن اما واقعا نیستن


خستم


از همه کسانی که توی این وبلاگ پیام گذاشتن و سعی داشتن تا


توی دلم رو با حرفای بی ربطشون خالی کنن


یعنی واقعا آدم نمیتونه حرفای دلشو توی یه وبلاگ بنویسه؟؟


باید همش حرفای عاشقونه بگم تا تعداد بازدیدم بشه 100000000


کاش هر کسی که داره این متن رو میخونه درکم کنه


نمیدونم تا سال بعد


تا اربعین بعدی زنده هستم یا نه


نمیدونم تا سال بعد چه قدر به امام حسین نزدیک شدم یا


زبونم لال دور؟؟؟


نمیدونم


باور کنید دلم نمیاد این وبلاگ رو با این پست تموم کنم


شاید باورتون نشه


اما قبل از شروع به نوشتن این وبلاگ ، همشو توی خواب دیده بودم


اما مثل همیشه ندیدم آخر خوابم چی شد


نمیخوام خوابمو تموم کنم.


فقط می خوام یه خداحافظی کوچک بکنم


اما هر موقع بتونم بازم به نوشتنم توی این وبلاگ ادامه بدم


البته اگر خدا بخواد.


دلم میخواست کاش نوشته هام چه کپی و چه دل نوشته ام


واسه حداقل یه نفر مفید باشه


دوست دارم تا عزیزترینم ، حسینم از نوشته هام خوشش بیاد


دلم میخواد سال بعد این روز خونمون نباشم


دلم می خواد برم کربلا


فقط یه بار برم


همین


ممنونم از همه عزیزانی که با نظرهاشون کمکم کردن


شب خوش


خدا به همراهتون.


شب اربعین حسینی : 89:11:4    ساعت 21:52:23

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا 30 مهر 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://afkareman.blogsky.com

سلام
من مطالب عاشقانه برام مهم نیست . عشق واقعی خداست . ما آدما برای اینکه بهم نیاز داریم به هم علاقمند میشیم عشق و علاقه ی ما از روی نیازه ولی خدا هیچ نیازی به علاقه داشتن به بنده ی خودش نداره. اونی که نیازمنده ما آدماییم. خوشم میاد که دوست داری حرف دلت رو بزنی. به وبلاگ منم سر بزن. منم در مورد امام حسین زیاد نوشتم . میتونم قسم بخورم وقتی من از جهالت امدم بیرون که به هدف قیام امام حسین پی بردم . من عاشق امام حسین شدم .
موفق باشی.

ابر بهار 23 آبان 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://tamanastar.blogfa.com

سلام انگار یه جورایی حرفای دل منو هم میزدید. مثل اینکه نامردیا اطراف هممون وجود داره .
من فردا عازم شلمچه ام انشالله قسمت هممون کربلا بشه انشالله لیاقتشو پیدا کنیم.
ممنون یا علی

ravis 15 آبان 1392 ساعت 01:09 ق.ظ http://ravis8545.blogfa.com

بعضی وقتا حرفای دل که ساده اند از اون حرفایی که کلیشه ایی و از صدتا کتاب باید دنبال معنیش بگردی و اخرشم هیچی بهتره منو بقیه مهم نیستیم اون بالایی باید حرفاتو ببینه وتایید کنه نظر بذاره ....وقتی دلت با امام حسینه حتما لیاقتشو داری حنما دوست داره که تا اینجا پیش اومدی....ایشالا اربعین های بعدی جلو صحن اقا باشی...خدانگهدارت و عالی بود وبت

با سلام. ممنونم از لطفتون. خیلی خوشحالم کردین. ممنون

رز 13 آبان 1393 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام.داغ دلمو تازه کردی امشب شام غریبانه اقام حسینه .خیلی دلم شکسته اخه اسمم واسه کربلا در اومده بود ونتونستم برم اگه قسمت میشد امشب اونجا بودم .حیفوصدحیف که لایق نبودم واز کاروان عشق جا موندم برام دعا کنید خیلی داغونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد