امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین
امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین

دانلود سینه زنی



 

آقام ابوالفضل علی،  آقام ابوالفضل علی،  آقام ابوالفضل علی

 

یا عباس ، یا عباس

 

 

مخور غصه امیر من که ارث از فاطمه بردی

 

میان کوچه ها زهرا، تو اینجا بر زمین خوردی

 

 

آخه خودم دیدم ، خودم دیدم ، که او از سر به زیر افتاد

 

نداشتم قاسمم دستی به صورت برزمین افتاد

 

 

 

آقام ابوالفضل علی،  آقام ابوالفضل علی،  آقام ابوالفضل علی

 

 

 

سکینه منتظر تا که برم من آب در خیمه

 

بیا لطفی بکن مولا مرا دیگر مبر خیمه

 

 

خجالت میکشم آقا به سوی خیمه برگردم

 

تو جایم عذر خواهی کن بگو سعی خودم کردم

 

 

ندارم دست تا دستت بگیرم پیش لب آقا

 

ببوسم دست تومولا به روی سینه بگذارم

 

 

آقام ابوالفضل علی،  آقام ابوالفضل علی،  آقام ابوالفضل علی

 

 

 

 

  

لینک دانلود سینی زنی :  sineh_zani.MP3  

حجم : 3.94 مگابایت

فرمت فایل :MP3

مدت زمان پخش :

مداح : حاج حسین سیب سرخی

 




http://ariaclick.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد