امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین
امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین

ذکر شهادتین مـــــــــــــــــن



مرغ باغ ملکوتم ای خدا                          

                                                دونه دارم توی دشت کربلا

مرغ باغ ملکوتم ای خدا                      

                                                  دونه دارم توی دشت کربلا

همیشه مسیر پرواز منه                         

                                                    حد بین تو تا گنبد طلا

پرچم سرخ حرمت قبله ی سرنوشتم  

      

                                       تک تک اون نخلای بین الحرمین بهشتم    

ذکر شهادتین مـــــــــــــــــن

                حسین  من  حسین من  

                                    حسین من حسین من  حسین من

ذکر شهادتین مـــــــــــــــــن

             حسین  من  حسین من  

                                  حسین من حسین من  حسین من

ذکر تو غرق هیاهوم میکنه

                                                  کربلات بهشت  محزون میکنه

وقتی سینه ام میشه تنگ حرمت    

                                                   من سینه ضریح آروم میکنه


مــــــــــن خونه زاد هیئتم ذکر حسین عبادتم


                                        تا اشک من جاری میشه ملک میاد زیارتم

ذکر شهادتین مـــــــــــــــــن

                حسین  من  حسین من  

                                        حسین من حسین من  حسین من

 ذکر شهادتین مـــــــــــــــــن

                   حسین  من  حسین من   حسین من حسین من  حسین من

                    

                    حسین  من  حسین من   حسین من حسین من  حسین من


تادلم با عشق تو هم قسم

                                       به خدا که هر روزم محرم

 تو دلم مثلث غم می سازم

                                        خیمه گاه و قتلگاه و علقمه


دست نزارید روی دلم که خون خون به خدا

                                       تا اسم کربلا میآد میشم دیونه به خدا

 

دست نزارید روی دلم که خون خون به خدا

                                       تا اسم کربلا میآد میشم دیونه به خدا




http://narjes65.blogfa.com/8611.aspx

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد