امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین
امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین

همین الان امتحان کن



یعنی واقعا میشه عزیزترینم


توی صحرای محشر کمکم کنه؟؟


واقعا میشه دستمو بگیره و نذاره بترسم؟؟


نذار بار گناهای سنگینم منو له کنه؟


به فریادم برسه


مثل همه وقتایی که از همه دنیا دلم پر میشه و ...


و سرمو میچسبونم به عکس حرم قشنگش که


روی در اتاقمه


من که تا حالا نرفتم کربلا


اما عکسی که روی در اتاقم واسم یه دنیاست


واسم پشت و پناهه


خدا میدونه که چقدر با این عکس درد و دل کردم


چقدر دوست دارم با حسینم حرف بزنم


باور کنید کار سختی نیست


فقط یه دل مطمئن میخواد

واجب نیست فقط واسه تنهاییات به حسین سر بزنی


نه


اصلا


میتونی هر روز صبح که بیدار شدی یه سلام قشنگ از ته دل کوچکت بهش بدی


بهش بگی حسین خوبم سلام میکنم به همه قشنگیات


به روح پاکت


به وجود نازنینت


همین


تو هم امتحان کن


باور کن ضرر نمیکنی


یه روزی ، یه جایی چنان از دستت میگیره که به فکرتم نمیرسه


از همین الان امتحان کن



نظرات 2 + ارسال نظر
م 22 دی 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

دزسته موافقم

آنیتا 23 دی 1389 ساعت 09:28 ب.ظ http://httpsmile-ani.BLOGSKY.COM

سلام منمآنیتا!اومدم ببببه وبلاگت سربزنم ودیدم قشنگه و لینکش کردم.هرعکسی لازم داشتی بهم بگو خب؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد