امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین
امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین

دل نوشته ۱

سلام حسین جانم

www.bahar-20.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.BAHAR-20.COM

امام عزیزم. اگه اجازه بدین میخوام با زبون ساده و از ته دلم باهاتون حرف بزنم


امام خوبم  : خدا میدونه که هر وقت ماه محرم شروع میشه دلم چقدر میگیره. چقدر احساس خفگی میکنم. انگار یه چیزی نمیذاره درست نفس بکشم.


بچه که بودم از صدای طبل هایی که شب ها توی مراسم ها میزدن خیلی میترسیدم.


میترسیدم چون یه شب که خوابیده بودم خواب دیدم. خواب صحرای کربلا رو دیدم.من اون موقع خیلی کوچک بودم. نصف شب که از خواب با ترس بیدار شدم هزار بار تا صبح مردم و زنده شدم.


حسینم , همه عمرم , بهترینم: نمیدونم اون شب چی شد؟؟؟

چه طور شد که منی که بچه بودم رو انتخاب کردی تا ابد دوست داشته باشم.


حسینم الان که دارم مینویسم به همون گلوی خشکت قسم که نمیتونم جلوی اشکمو بگیرم.


عزیز دلم هر روز دلم واسه مهربونیات تنگ میشه.


به همه کسایی که اومدن و حرم قشنگتو از نزدیک دیدن حسودیم میشه.


هیچ کس منو نمیاره پیشت.


نمیدونم اصلا تا آخر عمرم میتونم بیام پیشت یا نه.


تو رو جون مادر قشتگت قسم یه بار هم منو بخواه


التماست میکنم. فقط همین

نظرات 5 + ارسال نظر
وحید 31 شهریور 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://tanha77700.blogfa.com

انشاالله قسمتت بشه بری کربلا

ایمان 29 آبان 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.baynolharamayn.blogfa.com

با سلام خدمت دوست عزیزم، وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید؛ از شما هم خواهشمندم به وبلاگ بنده سری بزنید و اگر از نظر شما کمی خوب بود به دوستان خود هم اعلام نمایید.
با تشکر
یاعلی

[ بدون نام ] 4 آذر 1391 ساعت 10:09 ق.ظ

ممنون

سوگند 20 آذر 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام من تاحالاتو وبلاگ کسی نرفتم اولین بارمه.ازنوشته هات لذت بردم بهم ارامش عجیبی داد نوشته هات ساده بودولی عشق توتمامه کلماتت موج میزد منم نویسنده ام یاهودارم حتماسربزنmylife1576

سلام سوگند جان. ممنونم. لطف کردی اومدی.

همیشه موفق باشی و خدا همراهت باشه

مریم 4 دی 1393 ساعت 01:00 ب.ظ http://eshghbezohor.blogfa.com

خبلی قشنگه بهتر ازاین نمیتونم بگم فقط همین و بس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد